- This is my life my friend

Klockan var ställd på 8, men som alla andra dagar så lyckas jag vakna när solen går upp. Så himla irriterande, nästan så att man får lätt huvudvärk, grr. Anyways, jag hoppade inte upp förän halv nio ändå så...ut med lilla söt vovven och sedan raskt till stallet, Ösp från Prästgården kan nog vara bland det sötaste jag sett också för övrigt!! Åhåååå, så liiiten och så jätte jätte söt en bild måste det bli framöver!

En ducsh och en ansträngande cykeltur senare befann jag mig på Universitetet, egentligen ganska ovärt, jag hoppas verkligen att jag och Amanda har läget under kontroll, jag känner mig äckligt säker. Kommer säkert balla ur till veckan eller nått, när vi inser att allt går åt helvete. Neeeej, positiva tankar var det ja;D

Tänkte vara lite snäll också, åkte och köpte mat, men då vill ingen ha!!! Så jaja, får bli en tur till Bergvik med mammsen istället så får väl maten vänta tills vidare.

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0