- Nytt och fräscht!

Ny design = ny start?

Nja, kanske inte riktigt men en  liten uppdatering kan jag iallafall bjuda på. Helgen har varit en av de bättre på väldigt länge. Utgång med mina underbara töser Anna och Charlotta. Kanske inte var den mest lyckade utgången, rock tema på Tempel kanske inte var vår grej, men allt innan och efter var toppen. Lördagen bjöd på bullkalas med släkten och avslutades med grillning med goda vänner, chill som fan. Även idag var det gött, helt okej helg med andra ord.

Måste kanske passa på att tacka Fredrik Blom för den finna designen, mycket nöjd. Tack hjärtat! <3

Nu ska jag knalla till sängs så att jag orkar med B-uppsats skrivande med Amanda och jobb på eftermiddagen. Här ska det håvas cash ;D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tjusigt! Tummen upp för den nya designen!^^

2010-05-17 @ 06:46:47
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0