- Brist på rubrik, en ren tillfällighet?

Klockan är mycket och det märks, då jag har en tendens att bli så fruktansvärt djup så här på kvällskvisten. Det finns kanske en anledningen till att jag pluggar bäst på kvällen också. Men det var inte det här jag hade tänkt att skriva om, utan om hur jag känner hur saker förändras ju äldre man blir. Ju fler år som går desto annorlunda blir ens tankesätt. Saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra för kanske bara något år sedan, börjar kännas allt mer självklart. Hm, det kan kanske vara svårt att ta exempel, men jag tror helt enkelt att jag mognar långsamt, haha. Nej men ärligt talat så tror jag detta. Och för att inte bli för djup så går vi inte in på detta mer!!

Imorn ska jag träffa Amanda på universitetet så ska vi kolla hur vi ska lägga upp arbetet med B-uppsatsen. Tror nog att det här kan bli riktigt fett. Men för att kunna prestera bra så får jag nog gå till sängs nu. Shit som jag längtar tills den dagen då jag flytta hemifrån. Jag verkligen känner att det vore skojj. Förmodligen ändras känslan när man väl gör det, eller också så blir det så där bra som man hoppas och vill!! Jag vill utvecklas!! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0