- Alle, allejandroooo!! Alejandro

Underbar dag slutade med åska och regn, men blev ändå inte en katastrof. Hur låter det?
Underbar rid tur i skogen med Gloi och Charlotten, försökte mig på lite travträning och tyckte faktiskt att det funkade riktigt bra för en gång skull. Är ju så mycket roliga och enklare att vara seriös med ridningen när vädret är på topp, lovely!
Åkte hem och slocknade i soffan, steg upp och städade, tog en tur med voffsingen, men gick raskt hem igen när åskan började mullra. Hugaligen!!
Det stoppade då inte mig från att laga till en god måltid, baconröra med touch av gorgonzola och spagetti, mumma!!
Snäll mamma skjutsade ner mig till stan där jag mötte upp brudsen, Anna och Charlotta, fika på Wayens(?) och BK-häng, treeevligt!! Även om tanken från början var picknick, nytt försök till det får styras upp helt enkelt, typiskt svensk sommar!!!!;D

Imorn blir det liiiite plugg och sedan mys på stan, studentpresent ska letas, svåååååååårt!! Myskväll framför tv:n och sedan får vi se vart natten tillbringas, höhö. Hoppas helgen blir bra!! Yeeees box!!

Nu får det bli sängen för lilla mej!!

KYSSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0