- En väldans lång måndag

Hejhej bloggen!!

Dagen i dag har varit en lång dag för att vara riktigt ärlig och töligt tråkig. Men det har varit en bra dag, en skön dag, men en gnutta plugg på förmiddagen, en mysig lunch med My love, och en underbar tur till stallet, en snabb sväng i skogen kan ja verkligen säga att det var, hihi. Det är verkligen mysigt att vara hästvakt, speceillt när dom små trollen är så underbart söta <3 Gloi och Smarinn!! Söta dom dära;D

Imorn blir det samma procedur, kanske att det hinns med att rida 2 sötingar? Det märks, sedan ska det inhandlas lite mat, min "matdag" imorn nämligen, spännande^^

Hoho, mina texter blir då bara sämre å sämre, det är allt tur att detta inte är en kändisblogg, dessutom kanske det finns anledningar till varför det inte är en känd blogg, haha xD Vojne vojne!!!

Adjööss era möss!!!

Kommentarer
Postat av: ida

svar: jag har en systemkamera. När jag kortar ner slutartiden så blir bilden jäkligt mörk, även om jag höjer iso och bländaren :/

2010-03-18 @ 22:19:31
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/
Postat av: ida

svar: haha. jaha jag visste inte ens att du hette så, hehe ;) kul :D

2010-03-19 @ 22:01:34
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0