- In the Ghetto

Har nu avslutat Kulturgeografi A och väntar spänt på betyget, usch alltid lika jobbigt. Om cirkus två veckor starta B kursen och ett nytt helvete brakar loss, men det är la bara att bita ihop I guess. Snart är det sommar och endast ett år kvar...fatta ETT år, sen har man en examen!!! Woohoo!! Förhoppningsvis är det hårt arbete som lönar sig och ger bra resultat i slutändan....
Imorgon ska jag änntligen få rida igen, vet inte när det var senast, ska bli grymt kul hur som helst!!:D Får se hur helgen blir också, är så orolig för att det ska bli dumt, men jag hoppas att det blir bra i alla fall...
Hoppas på att få en massa jobbtider nu också, cash skulle inte sitta fel alltså!!! Gee mig!!!:D

Nääj, nu ska jag fortsätta lyssna på Elvis Presley och träna på min vighet och hoppas på att träningsvärken inte är allt för fet imorn xD

KYSS!



Ps. Har just nu en väldigt duktig vovve liggandes i hallen, någon har tappat ett glas där uppe och då blev han ner skickad i källaren, och duktig som han är stannar han utan problem;D haha, SÖÖT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0