- Motivationen är i bott typ...

Sitter i min säng med den lilla rosa och försöker mig på att skriva på den där förbannade hemtentan. Har insett att jag inte alls mår bra av att plugga egentligen, inte när det kommer till tentor iallafall. Blir verkligen psykiskt knäckt!! Anyways så var jag och Fritzon iväg och träna imorse, ett pass som nog var ett av dom jobbigaste på länge. Inte för att vi körde speciellt hårt, men det var bara så in i bängen jobbigt. Blev illamående och tung i huvudet och herre jösses. Åkte hem rätt fårt, inte så kul eftersom att jag fick gå hem ensam då det står plugg på schemat för oss båda. Wääääk, vad trååååååkigt!!!! Har i allafall lyckats skriva hela 9 rader, inte dåligt. Men jag hatar när det känns som om man vet vad man ska skriva men det går inte, och när man väl försöker så inser man att man kanske inte alls vet vad man ska skriva, ehm låter konstigt? Jaa, lite kanske....

Längtar stenhårt tills på tisdag eftermiddag då jag har lämnat in helvetet och förhoppningsvis har fått ett positivt besked gällande förra tentan som vi gjorde för typ 3 veckor sedan eller något sådant?

Nej, jag ska inte klaga, det finns dom som har det mycket värre, men ibland blir man lite egotrippad. Speciellt när man sitter själv med världens minsta dator i knät och bara vill sätta på tv:n fast än man vet att det inte är någon bra idé? Ska verkligen försöka att skriva klart fråga 1 idag så har ja 2:an kvar imorn, låter inte det smart? Imorgon ska jag även trippa förbi stallet på förmiddagen, kanske kan hjälpa till att få motivation till att skriva, hejaheja!!

Kyyyssss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0