- Gudrun är en bra svordom, tycker ni inte?

Guuuuuudrun vad det killar i näsan, tror jag smäller av snart alltså. Känns som om jag har en konstant nysning påväg hela tiden!!! Och som om det inte vore nog där, jag har halkat!! Fatta så pinsamt eller?! I och för sig var det utanför huset och typ ingen såg mig, men satan i gatan så ont det gjorde, mådde typ illa efteråt. Inget brutet dock och det får man väl vara glad över. Nu ska jag ta en pause från datorn, kommer ägna tillräckligt med tid här imorgon när jag ska skriva på tentan, och läsa i min "braiga" men hemska bok!!

KYYSSS!!

Kommentarer
Postat av: Linn

ja sånt där kan jag också bli illamående av:S konstigt

2010-02-06 @ 13:28:47
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0