- Don´t say the words, if you don´t mean it

Hejhej alla glada!
Över en vecka sedan tror jag bestämt, tror dock inte att det har gått någon nöd på någon för det, eller? Har jobbat en del sedan sist, några pass iallafall så Marslönen blir fin, åtminstonde 1000 kr extra, haha alltid något!

Skulle vilja skriva något riktigt klokt och bra men känner verkligen inte för det. Funderar ibland på att bli riktigt seriös, då det är väldigt kul att skriva, men får aldrig tummen ur, dåligt jag vet.

Hursomhelst så sitter jag och lyssnar på Markus Fagervall just nu för de som vill veta, det var inte igår kan jag säga. Helt okej faktiskt. Och imorgon blir det hel dag på universitetet, inte heller det är något vanligt fenomen. Funderar även på att få till ett träningspass på eftermiddagen/kvällen. Känner att det vore dags nu. Är trots allt en vecka sedan sist. Oh my God, jag som skulle bli så seriös, men hänger ju dock i stallet där i mellan, så helt träningslös är jag faktiskt inte. Anyways, vi säger så så länge så får vi se när vi hörs igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0