- Flimmer flammer!!

Under hela sommaren har jag varit bergssäker på att jag börjar den 30 augusti, alltså idag. Går in igår för att titta efter salen och upptäcker att det inte är förän imorn jag börjar. Va f*n! Allt blev ju helt galet för mig nu kände jag. Dessutom försökte jag beställa böcker på adlibris, var klar med beställning skulle bara bekräfta och det slutade med att jag blev utloggad. Har jag beställt böcker eller inte? Förmodligen inte, men vore galet töligt om jag får allt gånger två. Hm, får göra ett nytt försök senare.
Har dock hunnit med att vara riktigt duktig. Tog mej en tur runt piggelin, och förhoppningsvis känner jag mig som en sådan snart. Tyvärr tror jag motsatsen då jag har migränkänning, whaat?! Det flimmrar framför ena ögat. Bäst att ta en dusch innan jag kollapsar kanske, nej då så farligt är det nog inte, men dusch får det hur som helst bli.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0