- En torsdag rikare...

Ibland blir man ju bara så gaaaaaaaaaaaaaaaalen. Men skit samma, let´s move on!!

Tog mig en tur på hästryggen imorse. Det var ett test i sig kan jag meddela, det är ju tur att man såpass rutinerad så att man vet att en häst faktiskt inte bara har en back. Antar att det är ett sånt där test man ska genomlida när man sitter på en ny rygg. Framåtväxeln fungerade tills vi såg en gäng kor, sedan gick det bakåt 2 meter fram 1. Bak 3 meter, fram 2. Ja, alltså vi kom allt längre ifrån det mål som jag hade tänkt ut, vände om och skulle försöka med en annan väg, yees det gick bra minsann, tills fröken la i backen igen! Stönträ!! Men hon bråkade med fel person, Ida hoppade av och drog med sig pållen åt RÄTT håll. Hoppade sedan upp mitt i skogen, där det bråkades lite till, tillslut så gick pållen framåt, och vi kunde sedan vända hem. Det var ansträngande pass vill jag lova, det är då inte det lättaste att hålla sig lugn i sådana situationer, MEN jag lyckades, OCH jag lyckades vinna. Ida 1 Mary 0, förhoppningsvis insåg hon att det inte är någon idé att bråka, haha, söta lilla pållen...

Just det ja, har ju färg på ögonbrynen, kanske är dags att checka läget...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0