- This world will turn your way


 

Vet inte varför. Känns bara fel. Vill bara inte, måste det finnas en ursäkt? Ja, kanske det måste...
Vet inte varför. Känns inte bra. Vill bara inte, måste jag veta varför? Ja, kanske jag måste...
Vet inte varför. Känns inte kul. Vill bara inte, måste jag tycka det är kul? Ja, kanske jag måste..
Vet inte varför. Känns som ett krav. Vill bara inte, måste jag veta varför? Jaa, det måste du!!

Åh, vad det inte är roligt att känna sig som en upp och ner vänd skottkärra, eller nått? Det är inte alls kul att ha en klump i halsen och känna stress, stress och en gnutta press. Försöker hitta anledningar till varför, men finner inga. Önskar att jag visste varför. Kanske att jag gör innerst inne egentligen...förtränger det bara? Jo, jag vet, men är det en ursäkt? Hur länge kan man skylla på det. Måste våga förlita mej på att det är rätt. Det är lugnt, allt är bra....


Kommentarer
Postat av: Teresia

Andas Ida, andas!

2010-04-25 @ 22:36:19
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0