- Moving on

Livet rullar på. Skinnjackan har kommit hem, och jag är super nöjd. Nästa investering borde dock bli att klippa håret. Det behövs kan jag säga.
Reserverade en resa till Alanya i Söndags, har dock tappat sugen totalt på grund att störda omständigheter. Jag blir gaalen av detta alltså!!! Vi får se vad tiden gör med det...
Har sökt Kulturgeografi C till hösten och håller tummarna stenhårt för att kursen blir av, annars går jag under, bokstavligt. Men med min tur så ställs den säkert in, DAMN!!!

Det börjar även dra ihop sig för att skriva B-uppsats, och tror bestämt att jag har hittat ett ämne, härligt!! Har även gjort klart för mig själv vad C-uppsatsen i turism ska handla om. MEN det tänker jag behålla för mig själv, så ingen tjuvar idén, är ju trots allt nästan ett år tills dess...

Jag längtar grymt mycket efter ett roligt jobb så att jag änntligen kan börja leva. Känner mig för tillfället en aning instängd. Jämt lite grann så där....

Naaaej nu blir det sängen. Träffa lilla Beeea blir imorn, träääävligt!! :D

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0