- Tomt i skåpen...

...åh,vad jag hatar glupska killar!! Grr, blir så trött när man kommer hem och ser fram emot mannagrynsgröt och så är det någon som har tömt paketet och gömt det inne i skåpet, ärligt talat! Mjölk då? Nepp den va nästan slut den med, så nu äter jag havregrynsgröt utan mjölk!! Gott!! Jag har hämnats dock, jag tog de sista 2 äggen som fanns kvar, så att min käre bror inte har något att äta efter träningen sen, mohahaha!! Elak som jag är, eller nej, jag är inte elak, jag åt mig bara mätt på det som fanns kvar lämnat efter min käre brors framfart, så det så! Okeej, egentligen inget att bli arg över, men när blodsockernivån är långt ner i fotknölarna och att man har en aning bråttom då blir man en aning putt, I have to say!
Ska nog ta och pallra mig ut på en promenad med sötisvovven, och sedan åka och mocka hos pållarna. Mysigt;D

Förövrigt så fattade jag nada på föreläsningen imorse, inte så bra inför tentan nästa vecka kanske...får vella hoppas på det bästa, I guess!! Hoppas hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0