- Idol, mys och bilkörning

Hejhej!
Dagarna är grymt korta så här års, men för en gång skull så känns det som om jag har hunnit med en del ändå, iallafall för att ha gått upp så himla sent. Låg ändå och drog mig till strax efter 10, det var skönt! Sedan bjöd mamma på Mcdonalds, jag vet att många är otroliga motståndare till denna "lyx"restaurang, men jag gillar den. Dessutom höll jag på att skratta ihjäl mig när mamma skulle beställa. Var egentligen inget speciellt som hände, men det blev bara så kul just då...

Efter många överläggningar med mig själv lyckades jag änntligen pallra mig iväg till stallet och mocka lite. Är faktiskt riktigt mysigt när man väl kommer dit, även om regnet gör att motivationen försvinner. Det är då det bara är att bita ihop och göra saker ändå!! Och sällskapet lyfter det hela, heeelt klart, tack mina vänner;D
Efter stallet har jag kört en massa bil kors och tvärs genom heela stan typ, kört bror och handlat och hej och hå. Och snart ska jag iväg igen, mor vill bli hämtad, och då är det bara att hoppa in i bilen och göra så, trots att det är mitt i idol!! Hur ska jag överleva?:O Blir nog bra ändå det där tror jag:D för jag får förmodligen väldigt trevligt sällskap, iiih!

Nepp, nu ska jag min lilla patetiska människa gå och städa mitt rum, stackars mig!!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0