- Grill med stress!

En sak är säker: Jag kommer aldrig i hela mitt liv erbjuda en hel kväll hemma hos mig, ALDRIG! Kul när man har avståt en massa grejjer för att folk ska komma hem till en, stressat hela dagen för att hinna handla innan de kommer...fixat kladkaka me grädde, fixat grill å nånstans att vara, så drar alla vid nio? Där satt jag med en jäääävla massa grädde, och kladkakan kom inte ens ut till bordet!!! Trodde att alla ville grilla, ni var med på att bara sitta och ta det lungt. Det första som händer är att ni frågar efter en busstabell för att veta när ni ska åka, sedan var det bara en jäkla massa stress i två timmar.
Avslutar kvällen med att säga: Vi måste styra upp en grillkväll någon dag!?
Aha, vad var det jag hade försökt med då? Ni ska bara veta hur jääävla lessen och besviken jag var igår. Aldrig mer säger jag bara! Vill ni träffas får ni fan ta tag i det själva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0