-...och så var det över för den här gången då!

Då var julen över och all hysteri har lagt sig. Har haft en toppen jul som överträffade mina förväntningar, det är det jag säger; man ska helt enkelt inte ha några förväntningar för då kan det bara bli bättre! Alltid lika kul att träffa kussarna från Stockholmland och ännu bättre är det när alla är samlade, iik! Mycket godis har dock landat i magen och man känner hur hela munnen är som en sockerhåla, wweey så mumsigt det lät då! xD Anyways, Jossis och jag var på rean igår, fyndade inget direkt, köpte en skjorta dock inte på rean och lite glitterspray till nyår. Det är en dag jag har grymt högaförväntningar inför, måste göra något åt detta, då man i 90% av fallen alltid blir besviken. Konstigt va? Men jag tror allt att det kommer bli toppen!!!

Måste nog ta och bjuda på lite bilder från den gågna julen också, inte sant?



Julträdet, så avskalat och naket, men mamma gillar det;) Klapparna däremot var grejt!! Det tror jag alla tyckte:D



Vår alldeles egna tomtenisse, dock tyckte han inte om luvan särskilt mycket, stackarn! haha



Sen får jag ju inte glömma att lägga ut den bästa bilden av dom alla, nämligen bilden på Rudolf och farfars Tomten;D Hahaha!!! Very nice!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hoppas julen var bra!:D



Haha sööta lille vovven då! Tomteluvan såg inte så uppskattad ut;p

2009-12-27 @ 20:34:06
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Nika

Hahaha vicken bra bild ida!!!

2009-12-28 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0