- Dan före doppare dan...

Ja, idag är dagen före den stora dagen D som alla pratar om och som folk stressar ihjäl sig för...på fredag är allting över. Dock börjar den stora uppladdningen för Nyår då istället, fan va najs!
Den här julen blir kanske inte direkt som jag hade tänkt mig, det kan jag säga redan på förhand, men det är väl bara att gilla läget. Finns inte så mycket att göra, en del gör sina val utan att tänka och då blir det som det blir...
Jag ser ändå fram emot den kommande veckan väldigt mycket, mys med familj, släkt och vänner, lite fest och lite shopping kanske man kan få till också om man har lite tur!
Just nu sitter jag på jobbet och längtar tills jag får sluta och gå hem. Då ska jag städa lite och slå in dom sista klapparna och sen blir det uppesittarkväll med Bingolotto!! Tjoohho!!

Det vore en lögn att säga att det inte känns för det gör det. En jobbig känsla blandad med lättnad, en person mindre att att stressa till i allafall. Får väl se till att se det positiva i det hela även om det är väldigt svårt, och det är lättare att få en besvikelse översköljd över en...jaja, nu är det som det är, ingen idé att fortsätta älta detta. Hoppas iallafall att det blir bra sen:)

God Jul på er!!

KRAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0