- En kort summering av en lång helg

Det har minst sagt varit en händelserik helg. Var ute och svansade runt i fredags. Bevittnade minst sagt obehagliga saker, och en hel del alkoholpåverkade pojkar, och flickor också för den delen...
Man inser att en del människor tar alldeles för lätt på livet, och tror att en kropp tål vilka påfrestningar som helst. Så är inte fallet, och det kan gå så fruktansvärt illa om man har otur. I det här fallet tror jag att det gick bra, men det kunde ha gått så himla mycket värre. Annars tycker jag att det var en trevlig kväll på stan även om det hade varit ännu roligare om man varit fler, Annika du vet vad jag menar, så ta inte illa vid dej;D Vilket jag inte heller tror att du gör men:)

I Lördags var jag ute på sjön med mor och far, myyysigt. Sommaren ska tillbringas vid sjön, på vatten i en båt. Ja, det är så mycket sommar!
På kvällen skulle jag och Fredrik prova fiskelyckan, men vi gav upp rätt fort då myggen hade fest på vårat blod^^ Uschligt!
Mina fötter pryds av 30 myggbett, fatta, 30 myggbett på bara fötterna!!!!!

Söndag, ja, då rullade bilen till Göteborg. Madonna stod på schemat, och ja, förväntningarna var skyhöga. Och jag kan säga att dessa förväntningarna uppfylldes inte. Ljudet var dåligt, låtarna var dåliga, sönder remixat, och tja, kan ju inte påstå att hon hade någon vidare scennärvaro heller. Kan inte låta bli att tycka det blir lite osmakligt när en snart 52-åring springer runt och visar halva rumpan för 60 000 personer, kan inte förstå hur hon kan vara en sexsymbol...men det kanske bara är jag. Visst det fanns väl små ljuspunkter, typ Like a prayer, kan bero på att det är en av mina favoriter, men synd att den också skulle remixas om....Inför sista låten säger hon: This is your last chans Sweden! Come on and jump!! En halv minut senare släcks scenen och Game Over blinkar tvärs över skärmarna. Extra nummer, någon?! Eh, nej, det är hon för stor för tydligen, snacka om diva lator i världsklass!! Oh my God, kan man ens bli förstår för att bjuda publiken på lite extra!! Tydligen, Madonna kan, och hon kommer undan med det...dock känner jag mig grymt besviken, trodde faktiskt att hon skulle bjuda på mer show än så!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vad illa upp jag tar ;) hehe nej då! Fattar vad du menar men vi hade mysigt iallafall förutom obehagligheterna.. usch..



Synd att madonna inte var som dina förväntningar :(

Pöss

2009-08-10 @ 22:36:20
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0