- Onsdag

Det är slutspelsfinal i hockeyn och Färjestad har chans på guld, och här sitter jag. Fasiken, jag har verkligen inte nerver för sånt här...det är läskigt.
Jag skakar i alla mina muskler iallafall ben och armar. Fick rida polacken idag, han är så söt, gulligull. Grymt jobbig var han dock, inte lätt att utbilda en häst när man är under utbildning själv, eller ja, det är ju inte svårt, men det är jobbigt, galet jobbigt. Mina beningar fick iallafall känna att de lever.

Det är synd ifall Färjestad vinner, för jag har druckit en corona, ingen bilkörning här inte,ingen tutning på stan:(
Synd...fast nu ser det lite mörkt ut ändå dock, 2-1 och HV ligger på som bara attan. Nej nu blev det 3-1 härligt!

Stackars älskling som jobbar natten, hela natten låång, dumming där...bättre planering till nästa år;D hihih

Puss på alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0