- Trött, sjuk och ensam

Här sitter man helt ensam och övergiven. Provade att ringa ett samtal förut, var  det någon som svarade? Neeeeej.  Provar igen en timme senare, nej men då var det för sent!! Ring gärna inte tillbaka liksom :( det vore onödigt... Dåååååligt!! Tråååkigt!!
Okej det har säkert inte undgått (stavas det ens så?) att jag har fruktsantvärt tråkigt och känner mig väldigens ensam. Dumma kaklare som stör. Sjuk är man också. Inget är kul nu. Jobbigt är det när man är krasslig, för då känns allt väldigt hopplöst.
Men gott folk!! Hör och häpna, jag ska börja med att varje dag lägga ut en positiv sak som är positiv^^ och en negativ för att inte bli allt för munter på en gång. För det vore ju dumt....eller nått sånt?

Positivt:
Lithells varmkorv i kall form, himmel så gott det var =D

Negativt:
Folk som inte svarar i telefonen när man ringer!! Ujuj så irriterande

Sedan så har jag även kommit på en liten dikt, ja, jag har tråkigt!
Här kommer den:

En kall vind och det är höst
En liten snöflinga och det är vinter
En gnutta sol och det är vår
Ett skyfall och man vet att sommaren är här!!

Erkänn att den var bra!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0