Tidig Måndag

Tjabba!
Måndagen slutade tidigt, mycket skönt. Med ett huvud som en ballong, så är det väldigt skönt att få sluta lite tidigt. Rättare sagt 5 timmar tidigare än vanliga måndagar. Oh yeah!!
Skulle ha firat mormor idag också, men så blev det tydligen inte. Bara för att man ställeimage85r in sig på saker. Jaja, jag klagar inte, jag gick hem och såg på reprisen av One tree hill ( sjukt bra) och sedan däckade jag fint i soffan, Muy bien Gracias.

Idag har jag även planerat in att göra klart alla instuderings frågor i samhällen inför ekonmiprovet nästa vecka, känner att jag ska börja plugga i tid. Kanske skulle ta och kolla på religionen också?

Hur som helst så är balklänningen klar, mycket fin!
på tal om något helt annat lixom...

Det börjar dra ihop sig också, idag är det bara EN månad kvar, till vaddå? Ghaaa, gaaaalet!!

Men ingen anledning att stressa nejdå, nejdå!!
Kallt väder har det blivit också :( men det kanske var lika så bra, så det är inte är varmt hela maj och skitväder sedan...

Dessutom kan man börja fundera på vad felet med folk är?? En mycket bra fråga jag ställde där, och JA, jag förväntar mej ett svar av er mina trogna läsare ;) ( ja, jag låtsas att jag har hur många som helst, men förstör nu inte det här för mig okej, låt mig iaf få tro det en stund..:P ) hahah

Hejsvejs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: linn

vet inte vad felet med folk är Ida, har funderat länge nu! (Vet iof inte vad du syftar på men) xD

2008-05-12 @ 19:42:00
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: sara

ingen aning hörredu! :C

2008-05-12 @ 22:43:34
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Maja

Klart att du har många läsare ;).. Felet på folk? Tror du inte att det kan va typ att de finns? :P haha

2008-05-12 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0