Tisdag

Vilka fantasi fulla rubriker jag har börjat med måste jag säga. Men jag orkar inte komma på något intressant, har alldeles för mycket att tänka på just nu, det räcker som det är, palla klura ut piffiga rubriker också lixom...

Vet ni vad jag har gjort idag? Något som hör till det ovanliga faktiskt:
Jag har kört bil, vart på stan och ätit baguette, det ni gott folk, det trodde ni väl ändå inte om mig^^

Jag shoppade till lite också, lite hårfärg, lite trosor (alltid lika roligt....NOT), och en hemlis xD haha tihihi
Dessutom fick jag och leila en massa prover på foundation från olika märken, och kate moss nya parfym, jo jag tackar...jo just det, ett litet linne hann jag med att köpa också...
Råkade ju trycka en nolla för mycket när jag tog ut pengar också xD Inte bra, inte bra!! haha

Och nu sitter jag här med färg på huvudet som kliar, men jag har lagt i den ALLDELES själv, så om det inte blir bra vet vi vem vi ska skylla på^^

Men vi hörs mina vänner, hare gött!!

Kommentarer
Postat av: Blom

Värst va ni shoppar, så najsigt! Är det en hemlig hemlis eller? muhihihi :D

2008-03-18 @ 23:06:57
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0