Tut tut!!

Igår var det iallafall besöks rekord på denna blogg, hela 15 stycken xD

Och jaha, vad ska jag skriva nu?
Skulle kunna skriva ett hat inlägg mot alla stressade idioter som sitter i stora bilar som hänger sig på tutan så fort det inte passar dem!!
Herregud!! Ta det lugnt människa, vi var inte ens i vägen för dig, jösses, folk som han borde inte ha körkort!!
Nej, nu kanske jag var lite väl hård, men fortsätt gärna tuta, det är så trevligt =)

Samhällsprovet idag gick juh...ja, vad ska man säga? Man pluggar ALLTID på fel saker och då menar jag verkligen ALLTID!! Lika väl som det kan ha gått käpp rätt åt helvete så kan det gått bra. Ja, vi får väl ta och se om ett antal veckor när Mr Brown har fått röven ur stolen och rättat dom. Med viss erfarenhet så vet jag att det kan ta hur lång tid som helst!!!
Usch tokken människ!!


Kommentarer
Postat av: therése

vi kommer få tillbaka proven i samband med studenten, YEY. haha

2008-01-21 @ 22:48:25
URL: http://sittingwaitingwishing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0