Glad Alla Hjärtansdag!

Det kan jag faktiskt säga, så långt är jag beredd att gå, men det är också det enda. Jag må vara en stor tönt, men det finns 364 dagar till att visa sin uppskattning. Varför göra som alla andra och göra det på en speciell dag. Känns inte som att det blir så äkta då?
Nej, jag vill inte fira, men för er som gör det, så hoppas jag att den blir så underbar som ni önskar. Även om era förhoppningar förmodligen är högre än vad resultatet kommer bli...
Min dag har iallfall varit bra, solen har ju visat sig från sin ljusa sida^^ och jag är 6000 kronor fattigare, kan det bli bättre?;D
image69
Happy Valentin!

Tack för att ni finns!! Ni vet vilka ni är, hoppas jag, ni betyder massor! 

Och tack för att DU finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0