Face- 84?

"Det sjungs om evig kärlek,
men hur många älskar bara en?
Nej vi ger oss ut och börjar om
Det är väl så det ska vaaa?

Är kärlek evig eller ej?

Jag vill ha en hönsnätsbur,
med alla gamla X på vinden,
plocka fram dem då och då,
och ge dem en varsin snäll klapp på kinden"

Jaa, vad ska man säga? Kan ligga nått i det, men seriöst, vem ställer upp i melodifestivalen, med en låt som skulle kunna ha varit med i Dansbands SM?
Dessutom vara klädda som Sahara HotNights, och ha sångröster som 8 åringar?
Bra fråga, de kom juh sist iallafall. Men jag måste erkänna att lite svängig är den HAHAH


Kommentarer
Postat av: böske

jag mådde illa, tacka vet jag sjögren xD

2008-02-10 @ 16:16:55
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0