I´m not alone

Känner mig tom på något sätt. Tänker för mycket?
Jag känner inte igen mig själv, det här är inte jag. Men man kan väl kanske inte va glad jämt?
Jag får ångest vid tanken, jag vill inte såra dig...
Förlåt, förlåt...image77

Upp och ner vända världen, vad är det jag vill? Om jag visste vad som var fel så skulle jag berätta, men jag vet inte...
Vill bara ligga under mitt täcke och gråta, men av vilken anledning?
Känner mig elak, dålig..
Förlåt, förlåt...

Jag ska bättra mig, jag känner inte mig själv, vem är jag??

----
I can see your face, see your smile
If only for a while
I'm not alone, alone
Like an endless dream, a movie scene
Playing on and on
Like a melody, haunting me
I'm not alone

My tears are here to stay now
No matter what I do
Got your pictures on the table
They always help me through
A suitcase full of memories
To take me back to you
I'm not alone, I'm not alone
I'm not alone

-----

Och jag tycker om dig sjukt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0