Allmänna besvär!

Jag blir så arg på mig själv!! Jag vet inte vad jag vill eller vad jag känner, rädd för att sprida falska signaler...
Jag kan inte kontrollera mig själv, jag vet inte vad som håller på att hända med mig, men vad det än är så är jag inte med på noterna!!
Jag vill kunna styra mig själv, veta vad jag vill, ha en stark vilja, men nej, så ser det verkligen inte ut just nu..
Vad är det som händer med mig??

Min älskade broder har skaffat ett virus till msn!!!
Marcus acceptera aldrig något du inte vet vad det är!
Jo, men visst, det gick inte genom det ena örat och ut genom det andra, han är bara såååååå stekt just nu!!

Måndag 1/10 har varit en av dom jobbigaste dagarna på länge, nej, nu klagar jag igen, men iallfall den har varit tung, jag hade min tid runt 3 tiden då jag var sjukt övertrött och sprang runt och härjade, men efter det så dalade det snabbt utför, när klockan var 18.00 var det riktigt illa, ont i magen, trött och hungrig.
Håll ut Ida, du är hemma om fyra timmar!
Jag överlevde även denna dag, anntagligen eftersom att jag sitter här, men nu ska jag gå och lägga mig..

Nedräkningen fortsätter:
4 dagar kvar ( Nu Sara är det nära)

Kommentarer
Postat av: saers.

alltså det är så synd om er på måndagar!! <3
och ja snart snart :D:D:D:D

2007-10-02 @ 16:54:02
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: linn

jag hatar eran måndag.. :P

2007-10-02 @ 17:40:13
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0