Överkörd och halvt förstörd?

Igår gick jag och la mig tjugo över åtta, ja, ni läser alldels rätt, en Ida var trött!! Jag sov alltså i drygt elva timmar, men var jag utvilad när jag gick upp? Haha nej verkligen inte. Men jag tänker INTE sova än, sover jag nu kan jag inte sova inatt, och det vore ju jobbigt, men imorn, då blire sova av ska ni veta^^ ojoj som jag ska sova.
Inte fick jag rida idag heller, och inget jobbande på söndag, fick inte för mor och far. Fast det kanske var lika så bra, med tanke på att ryggen blev ansträngd av att diska hehe^^

Övningskörde förut, jag börjar bli riktigt "haajj" på det där nu, körde till och med med isig ruta, det var spännande. Men jag ska inte påstå att det är någon mjuk körning jag håller på med, det gäller att man sitter fast ordentligt annars flyger man, men det är smällar man får ta, haha

Börjar vänja mig vid gluggen också, även om jag personligen tycker att det ser förjävligt ut, men slutresultatet ska bli alla tiders hoppas jag. Även om jag kommer få leva med en extra gom i munnen xD

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en jättefin kväll:)

2007-12-14 @ 19:42:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0