Julfest!

Hemma är jag. Efter en trevlig ute kväll. Ett minus dock. En ömmande rygg:'(
Men annars så var det alla tiders=)
Åkte buss hem, alldeles ensam.
En läskig gubbe åkte också buss. Han pratade inte med mig, men han pratade med någon annan. Han pratade om hur engelska är ett språk som alla använder, men att man egentligen borde använda ett språk som hette Esp..nånting? Påminde om spanska men var en mix av massa språk. Det var någon från österike under 1800-talet som kommit på detta språk. Det är alltså ett påhittat språk.
Man bli riktigt allmänbildad på bussen, helt sjukt;O
Dessutom konctaterade någon att Marilyn Mansson var världens absolut sämsta artist, men han är jävligt bra live. Jamen, då vet vi!

Sedan hatar jag konstiga, mystiska killar!!!! Seriöst, varför inte vara normal!? Nej, jag vill inte ha något med det att göra, kan inte det räcka?
Nej då tar man tag i huvudet, i världensgrepp, och försöker vrida huvudet mot sitt, och skriker:
Va fan, varför gör du så här mot mej??!! Är du dum i huvudet?
Nej men du är?
Usch jag blir så arg.

Nej, nu ska jag ta min dumma rygg och gå och lägga mig. Är trötter som bara den!!

Godnatt puss!!

Kommentarer
Postat av: Kusselanten Jossan!

esperanto heter det konstgjorda språket han talde om ;D
hahah, morfar sa det till mig nyss :D

2007-12-22 @ 11:20:38
Postat av: Kusselanten joooss

Han som kom på det var ögonläkare och hette L.Zamenhof. :), han var från Polen.
Nu är jag här i värmland :D,när kommer du?????????????

2007-12-22 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0