Deep shit!

Om vi skulle utrota ALLA typer av relationer så skulle allting bli så himla mycket enklare?
Vad är svaret på den frågan, eller är det ett påstående?
Vid första anblick så känner jag, Yes, det stämmer, vi startar processen med en gång. Sedan tänker jag efter lite och inser att det inte alls skulle lösa alla problem. En del typer av relationer är viktiga för vår överlevnad. Det här kanske låter rätt djupt, och det är det. Men jag är så himla trött på relationer!!!
Jag lyssnar, och försöker stötta andra, allting känns kanon. Sedan kommer det till mig själv. Oh, shit, vad ska jag göra nu?
Är det så för alla psykologer? Kan lösa andras problem, men ser ingen som helst lösning på sitt eget? Om det ens finns nått problem?
Jag vet inte vem jag är, vet inte vad jag vill, och jag vet inte vart problemet ligger.
Jag är så jäääääääävla fucking rädd för allt och alla!!!
Vill bara lägga mig under en filt och inte kliva upp. Och jag vill INTE bli knäckt imorn. Jag har ångest!!

Kommentarer
Postat av: failures

Vad ska jag ge min flickvän i julklapp? :/

2007-12-11 @ 23:31:57
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0