- The last song

Igår var jag och Bloomie på bio. The last song, med Miley Cyrus i huvudrollen. Den var riktigt bra och välgjord. Satt och stor grät den sista halvtimmen ungefär, och jag var inte direkt ensam. Tror faktiskt att lilla Bloomieboy tyckte den var bra också, och han påstod att tårarna inte var långt borta på han heller, sen om han sa så för att vara snäll är jue en anna femma så att säga. Personligen rekommenderar jag den skarpt, då den inte kändes överdriven på något sätt och den kändes ärlig. Skickliga skådespelare tycker jag!

Helgen i helhet har rullat på bra, var i stallet och pysslade i lördags med lite hjälp av, hör och häpna, Blooomie!! Sjukt stolt över det och riktigt tacksam för hjälpen. Vi mockade och packade hö och hoppades på att den gravida lilla pållen skulle droppa ett litet föl framför fötterna på oss men icke. Hoppas att den lille har kommit imorn när jag kommer;D

Nej nu ska jag gå och ladda inför Top Model, är dock en timme kvar men i alla fall;D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0