- Vi drar till fjällen, fest hela kvällen....

Här med vill jag tacka min 6 trogna läsare som varje dag besöker denna blogg som just nu in finner sig i världens bloggtorka. Skönt att veta att hur det än går så finns det iallafall alltid 6 läsare!!! Tack så mycket, tack!!

Imorgon åker jag och Bloomieboy till Branäs med en massa Vålbergare och Edsvallingar, rätta mig om jag har fel?;D Det kommer bli super och jag längtar som bara sjutton!!! Iiiiik, ett minus bara att jag missar en föreläsning imorgon, inte bra!! Jag har banni mej aldrig skolkat under alla mina år i skolan och inte har jag missat ett enda föreläsning på universitetet heller, har typ aldrig varit sjuk, och har jag varit det har jag gått ändå, det säger kanske en del om hur jag känner inför att missa denna föreläsningen!! En liten klump i magen är det allt men det ska då icke få förstöra min weekend i Branäs med trevligt folk!!

Skolan får just nu hamna lite i andra hand, det blir nog bra det där!!!!

Anyways, så ser det ut för tillfället och jag har nog inte så himla mycket mer att tillägga tror jag, men vi hörs!!

Pusstja!!;D

Kommentarer
Postat av: Linn

haha ja ida nu har det att vart dåligt med uppdateringar :) Ha det så kul i branäs!

2010-01-28 @ 19:23:49
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0