- Ett sista inlägg...

Här var det väl ungefär fem år sedan det  hände något typ. Känns som om det är dags att ta ställning till huruvida denna blogg ska leva vidare eller ej. Kanske att det är lägligt att ta det beslutet i samband med det nya året?
På tal om det nya året föresten så närmar sig snart åretsfest, festen med stort F, festernas fest och så vidare, ja ni vet, nyårsafton?! Den mest överskattade dagen på hela året, typ värre än julafton.
Jag vet inte hur ni känner det, men jag har alltid så höga förväntningar, det ska ju bli den största och roligaste händelsen på hela året...men vet ni? Varje år blir jag lika besviken...
Klart att jag har haft kul, men det har ju aldrig uppfyllt mina förväntningar. Jag har egentligen inte så jätte höga förväntningar så sett, en lugn middag där alla är finklädda, med mys och spel och god mat. Klass typ som Nyårsbal? Borde egentligen inte vara så svårt att uppfylla, om det bara fanns fler av min sort så att säga. Har fått en känsla av att det antingen är världens röj som gäller, eller inget alls? Hm, ja jag vet inte jag...
Funderar nästan på att slopa hela nyår, sitta hemma se på tv och knapra chips, det blir nog ett nytt år ändå?

Och jag, jag är då inte bitter...

Kommentarer
Postat av: Linn

vår bal då? ;D Och ja, tycker också det är en överskattad dag/kväll

2010-12-29 @ 14:51:19
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0