- Vi får nog se...

Trött och mör i kolan efter en utekväll igår som var helt okeej:) Dock var det inte helt okej att gå upp halv sju imorse för att köra moder till jobbet för att jag sedan skulle kunna få tillgång till bilen. Invecklat verkar det men anyways...Halv elva hämtade jag upp Leils för att sedan styra kosan till prästgården för att få se proffsridning, seriöst här snackar vi ridning i världsklass och då menar jag det verkligen. Efter att ha sett denna snubben så ja, då blev man motiverad iallafall kan man säga. Därpå åkte vi till stan och inhandlade lite schyssta prylar;D Naajjs, och hjälpa Petrus med att räkna kassan blev också, stackars liten;) Och nu sitter jag här, trött som fan, men laddar för ännu en kväll på stan. Jag känner att jag behöver detta efter denna veckan. Imorgon blir det att bli seriös igen och plugga och städa? Ja, vi får se hur jag mår imorgon först kanske, innan vi lovar för mycket. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0