- Varför varför varför!

Jag äääär så trött på livet. Så fruktansvärt trött på allting. Ingenting blir som man tänkt sig, ingenting någon gång!! Att se fram emot saker att planera, nej det funkar banni mej inte i mitt liv. Jag vadar i botten just nu känns det som, mörkt, kallt och fruktansvärt ensamt. Varför? Varför känner man sig ensam? Jag är inte ensam, jag vet det, men ändå känns det som det. Jag blir så arg, så ledsen. Tappade en glödlampa i golvet så att den gick i tusen bitar, bröt i hop totalt och satte mig inne på toaletten och stor grina i en halvtimme. Glödlampan ligger fortfarande kvar utspridd på heeeela golvet. Jag orkar bara inte. Jag vill bort, bort härifrån, prova nått nytt, göra något kul, jag vet inte vad, för just nu känns ingenting kul...Åhhhhhhhhhh så trött jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0