- Pengar rullar inte som det ska, det går bra nu...?

Hm, jag tycker att pengarna har rullat otäkt snabbt den här månaden:O Vad hände med studiestödet liksom, tjoof, så var det borta? Omg, 1800 har försvunnit sen den 2 september. Hm, skumt, men det kanske blir så när man har sattit undan resten på spar...så är det nog, får nog börja bli lite snål igen:O lääääänge kvar tills det kommer nya pengar jue! 1000 kronor på böcker bara så där också:O Herregud, jag tror jag avlider!!:(
Nää jag gillert inte! Inte ringer det från växeln heller, hallå, nått litet pass kunde man väl få iallafall? Typ sisådär 4 i månaden skulle vara perfekt, jag begär inget mer!;D

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Halloj!



Är du rädd för svininfluensan?

Skyddar du dig extra noga eller tror du att det är som vilken influensa som helst?



Läs här >>> http://egosidan.blogg.se/2009/september/vad-du-inte-visste-om-svininfluensan-obs-laa.html

2009-09-11 @ 19:35:24
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0