- Inte bli sjuk, vara frisk, okej?!

Blä, när man tror att allting är på väg att bli bättre, nää då är det något annat som blir fel istället. Utskälld utan anledning, say whaat?! Fan vad förbannad jag blev!! Och som om det inte vore nog med detta så har jag en hals som är helt mongolid!! Vette fan asså, skulle vilja spola rent den på något sätt, men antar att det hela nog är rätt lönlöst:/ Känner att jag har varit super duper duktig idag också, 2 hela långa promenader och en cykeltur till universitetet!!! Nu kan jag nog slappna av, nej visst nej!! DU GÖR ALDRIG NÅGONTING HÄR HEMMA, DU LYFTER INTE ETT FINGER!!! Nehe nej, nej men just det ja, det gör jag ju aldrig nej. Nej men visst, om det är så det ska vara fine!! Så jag får väl helt enkelt gå och stryka någons kläder, diska efter maten, dammsuga, gå med bonzo, tvätta, städa lite här städa lite där...jo men för all del jag kan ju göra allting när jag ändå håller på, för jag har ju inget annat till liv!!!

Ursäkta röran jag bygger om skulle jag vilja avsluta detta inlägg med, min hjärna är inte som den ska, inte jag heller för den delen, och man kan ju fråga sig om man någonsin kommer bli det om man alltid alltid alltid ska få skit för vad man än gör!!!!! Så där, nu har jag fått ur mej mina agressioner(?) för idag! Trevlig kväll babes! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0