- Nattligt besök av John Blund?

Här sitter jag mitt i natten och skriver. Kan icke sova, dåligt jag vet, men vad ska man göra då? En rygg som är stel som en pinne och som känns som om den ska gå av varje gång man vänder på sig gör liksom inte det hela lättare, tyvärr. Ska vara på universitetet vid 10 imorgon för att göra klart kommunlabben, så lite sömn skulle ju inte sitta helt fel. Borde verkligen läsa mer i "human geography" boken också med tanke på att vi faktiskt får tentan på tisdag, och har seminarium innan dess, så man kanske borde försöka sova på nytt? Säg mig varför ingenting någonsin kan bli som man vill, varför ska allting alltid vara så himla komplicerat, varför? Kanske lika bra att jag stänger ner mig och försöker sova en stund ändå. innan jag går och blir på tok för djup. Kan bli en aning tungt att läsa.

Ibland blir man bara så fruktansvärt besviken, på saker, på folk, på kroppen, ja, allt möjligt. Just nu är jag mest besviken på att min rygg inte håller för något alls, i och för sig, vems rygg håller för att bära tunga grejjer, så som till exempel vatten? Men ändå...sedan är väl besvikelsen stor även på andra håll men det behåller jag för mig själv...

Nä, nu tror jag bestämt att John Blund är här  och knackar på, bäst att passa på innan han drar vidare. Ha det bäst alla min få läsare där ute;D hihih
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

2009-10-13 @ 13:51:06
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0