- Mörkt och ensamt...

Ligger i sängen och tittar på tv, det är galet vad en plats kan bli mer attraktiv bara ut av att man lägger till eller tar bort en del saker. Hur viktigt det är med rätt möblering, för att finna ro och harmoni, för att man ska trivas. Jag har nog aldrig tillbringat så mycket tid i mitt rum som under de senaste dagarna. Tv+ dator = sant? Det är helt sjukt vad beroende man måste vara av dessa två grejjer, helt plötsligt är det kul att sitta på mitt rum, mitt rum som jag knappt ville sova i för att jag van trivdes, orkade aldrig städa det. Men med rätt möblering och rätt teknik, ja, då är det annat ord i skällan vill jag lova...
Nä, man kanske ska släcka ner den här lilla saken, stänga av tv:n och lägga sig och läsa lite "human geography", imorgon är det änntligen dags för en föreläsning med allas favorit lärare. Hujeda mig, hur tänker man egentligen, inte nog med att det är svårt att förstå ämnet, man ska ha fullt fokus på att försöka förstå läraren också...jaja, lika bra att man mörklägger rummet tidigt så att man orkar med detta. Hur ska  det gå? Tenta snart också, Oh my god!! Wish me luck, tur att det är en hemtenta iallafall, hade nog aldrig gått annars, hugaligen!! Nä, slut tjafsat..
Nattinatit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0