- Summan av kardemumman

Helgen har varit äkta tuff på många plan, men främst kanske för att det blev en aning mycket i lördags, främst för en viss person som numera går under smeknamnet alkisen/fyllot, Blomson nämligen. Den otacksamme saken säger jag bara *morr* på det säger vi. Meeen jag ska inte bara prata ner endast honom för jag kan erkänna att det blev lite mycket innan för västen på en annan också, och av någon konstig anledning slutar det alltid att man blir lessen, why? Förmodligen för att det ligger något ouppklarat djupt där nere som har en tendens att komma upp till ytan vid vissa tillfällen, dessutom borde våldsamma personer utplånas från jordensyta, iallafall de som är uppkäftiga och elaka utan anledning, fy på dem!

Dagen igår, ha, den var så lugn den bara kunde bli, med tanke på att man somna runt typ halv sex, så blev det inte så himla mycket av dagen sedan...fika på stan och godmiddag hans med, super trevligt, även om huvudet var en aning tugnt mest hela tiden. Har endast mig själv att skylla, men det var trevligt så länge det varade tyckte jag ändå, jag menar, det var ju inte jag som somnade vid bordet, bytte ställning och låg på 3 stolar och sedan vinglade och höll på och spy i bilen, och vara allmämnt jävlig, neej, det var ju inte jag som var denna person så atte...haha

Och idag är också en seeeg dag, herre gud!! Dåliga tankar, dåligt, dåligt dåligt, dåliga idéer, usch så pinsamt...vi förtränger dem fort och går smärtfritt vidare, eller något sådant...Död åt dumma tankar säger jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0