- Slut på helgen...

Hejhej!
Nä, vi hördes aldrig igår, blev inte så, tiden räckte verkligen inte till. Mördar pass i stallet, fast det var kul, det var det verkligen, red ut på tur, såg vildsvin (inhängnade dock) och ett ödehus (stort som ***), Anna och jag var väldigt sugna på kanelbullarna som låg på backen också, men insåg att vi inte skulle anses så himla fräscha om vi provsmakade...ehm anyways! Fick besök av Bloomieboy på kvällen, vi tog en promenad på kyrkogården och hälsade på våra morfrar(?) och sedan åkte på vi vidare på "Halloweenfest" och vi var utklädda till "svenssons" creapy..."Ida du behöver inte klä ut dej" citat Fredrik Blom, tackar tänkte jag! Men det var trevligt, slutade väl inte lika kul, blev nått bråk om nått brösthår eller något sånt där, fattade aldrig, kanske lika bra? Hem och sussade sött blev sen, och snacka om att jag sov gott när klockan ringde vid halv åtta, Oh my...hästarna kallade och ännu en slitsam dag klarade jag och lilla anna av. Sedan dess att jag kom hem därifrån har jag legat i sängen och halv sovit, fett nice!! Jag gillar, men nu ska jag ta mig en titt på insidan av ögonlocken tror jag:D

Önskar tentaskrivarna lycka till, även den som har gått under jorden? Lycka till, ni grejjar det där imorgon utan problem!!!
Promenix blir det för min del iallafall, annars blir det nog rätt lugnt, skööönt!!!

Puss och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Heeyy! Morfrar är ju min förkortning ju :O Hhihi ;)

2009-11-05 @ 09:55:24
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0