- Onsdag är det jag...

Nej, om man borde ta och göra något vettigt kanske. Typ dammsuga, diska och sedan sätta sig och skriva några rader på uppsatsen. Det suger!!
När det är klart får jag väl ta och knalla iväg till mormor och hämta bilen så att jag har något att åka i när jag ska till stallet sedan, Galopp, Galopp!!
Nej, jag är inte på så där jätte bra humör. Vill sitta i soffan och käka godis!! Det vill jag göra!!

Nu får det bli som så här att: Jag Ida ska nu bege mig upp för den långa källartrappan för att ge min otroligt lata hund lite mat. Helt seriöst han ville inte ut före halv tolv idag!! Helt stööört!!!'

Imorgon är det desstuom en hel vecka sedan vi åkte till Skåne. Hur töligt fort har inte den tiden gott då???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0