- Det drar ihop sig banni mej

Tänk ändå ifall saker och ting bara kunde göra sig själva. Hur blev nu den där meningen egentligen? Hur som helst, så verkar jag inte ha några problem att skriva här till exempel, men när det kommer till vetenskapliga korrekta texter så, ja, det lixom funkar inte riktigt då. Så sugen på att hoppa av, strunta i att plugga och hoppas på att livet löser sig ändå. Men det verkar ju inte troligt alls, nej, jag vette katten alltså, what to do, what to do?? Too cool for schoool? Nej det kan jag inte påstå att jag är, men neej det här det håller iallafall inte. Det kan inte vara meningen att man ska gå runt och må illla, ha ont i magen, huvudvärk, allmänt trött men ändå svårt för att sova, neej det kan inte vara meningen att livet ska behöva vara så...
Nog för att livet kanske inte alltid är en dans på rosor (är det ens något positivt?) men man ska väl ändå må bra. Skulle vara trevligt om man kunde hoppa över ungefär 5 år, och hoppas på att livet har stabiliserats lite. Vet var man jobbar, vet var man bor, vet hur allting ser ut!!

I´m sick of this!

Kommentarer
Postat av: nika

Ta det lugnt Ida. Kom ihåg orden på ditt halsband, och njut av livet. Vad jag kommer ihåg så tyckte Du att livet var lite jobbigt även förra våren :). Ha det gott och kom och hälsa på på värmdö när Du har lust. Du kanske kan hitta något att göra här uppe. Kram Nika

2009-05-25 @ 11:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0