- Can you keep a secret...?

"Regnet det bara öser ner la la la..."
En mulen dag, med mys och hamburgare, och ett handledningssamtal angående uppsatsen. Det gick ju inte så bra dock, det klagades på det mesta, för lite där, och hur har du tänkt här, och bla bla...hur ska jag kunna veta? Ingen har ju sagt nått..:(
Jaja, livet går väl vidare med det suger....nått?
Och som om det inte vorde nog med missöden idag så bajsade en fågel på mig när jag och Mr B var ute:O Äckligt?! Men jaaaa....fy sjutton!!! Blääääh!!!
Annars är det bra, photoshopar som en galning, kan bero på att jag försöker hitta ursäkter till att slippa jobba, vad vet jag?



Dom sööötaste!! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

haha usch xD fåglar är läskiga

2009-05-18 @ 22:23:04
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Bloomie

Nej du är sötast Älskling! <3 hihi. Puss:-*

2009-05-20 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0