- Uppdatering

Hej!
Nu var det allt ett litet tag sen sedan det skrevs något här, skönt tänker ni, men nu kommer här ändå en liten uppdatering av helgen.
I ondsdags fick jag min bästa ridupplevelse någonsing, (och för er som gillar att misstolka kan ju passa på att göra det nu), jag har nog aldrig ridit så bra, och hästen har aldrig gått så bra en hel lektion som den gjorde då, tummen upp för det.
I torsdags blev det en snabb visit på stan med Leils, det var trevligt, även om vi är vana att strosa runt lite längre än så...men hur som helst blev det lite shoppat, vi kan kalla det för speedshopping^^
På kvällen bar det av till Vålberg, Bloomieboy, fjällen och skidåkning stod på schemat för fredagen, och det var då lättast att sova i kära lilla "Vålle" då.
Tidig fredag morgon, jag och grabbarna styrde bilen till Hovfjället, mycket trevlig tur. Dock ramlade jag baklänges ut för ett stup, slog i bakhuvudet och sitter nu här med en släng av nackspärr(?) någon form av smärta i nackpartiet blev  det iallafall. Men vi hade iallafall tur med vädret till att börja med, sedan drog världens snöoväder in och sedan blev ingenting som det hade varit.
Telefonen ringde och jag fick reda på att min kära lilla mor hade blivit träffad av ankarliften i sunne, i huvudet. Spräck öra, svullen näsa, blödning i tandköttet och hjärnskakning. Ingen mer skidåkning för resten av familjen Gustafson alltså. Eller jo, jag var ju Hovfjället, så jag kunde ju fortfarande åka, men det blev jäkligt kallt där på slutet...
Annars var det en trevlig helg, som inte slutade på bästa sätt kanske, men...

Då blogg.se inte ville samarbeta med uppläggning av bilder får det ske vid ett senare tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0