- Tjöööttiz

Jaha, då sitter man här då och bara väntar på att få gå och lägga sig. Jag trött som en, ja vad vet jag? Trött är jag hur som helst.
Tråååk på jobbet var det också, totalt meningslöst, min "handledare" var sjuk, så det blev till att sitta av tiden, Värt! Fick också reda på att jag inte behövde komma imorn, eftersom att det skulle bli lika värdelöst då, jag klagar inte, Men det kommer förmodligen bli en  härlig natt att se framemot istället. Usch, 12 timmar stilla sittande, tror inte att det riktigt är min grej, men visst FINE!!

Om ungefär 40 minuter ska jag ringa min pÔjk ;D ska fråga om det är okej att jag kommer 2 timmar tidigare imorgon än beräknar. Det borde väl gå bra, eller? haha

Nej nu blir vila framför tv:n
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0