- Söndagsfilosofi

Amen jag gillar väldigt mycket min nya dator. Den är söt och jätte rosa. Det är synd bara att inte det trådlösa internäätet(?) fungerar hemma, dååligt. Tur då att man får surfa hos sötnosen min <3 Tackar!!=D

Tillis var på besök i helgen, det blev tårta och hon fick sig en snygg jacka. Även om det fanns en viss tveksamhet vid köpet. Jag vet hur det känns, födelsedags pengar är jobbigt att handla upp...haha
En tur till Norvalla hans med också, Linus rockar på hockey rören, heja heja? Hoppas ni gick till final och spöade motståndarna!!
Bonzan fick också åka ut till Vålberg, fast besöket blev kortvarigt då en allergi härjar hos familjen Blom, stackars Bonzo som fick åka hem, fast kanske ännu mer synd om Åsa som blev  tät och lite krasslig. Inte bra, inte bra....

Ska man motionera imorgon? Ta en tur ner till stan kanske, helt själv? Jag är sugen på ett par nya skor, hoppas de finns kvar.
Jag gillar inte när folk blir sura på mig, man är inte mer än människa och man kan inte göra alla till lags. Jag vill verkligen att alla ska vara nöjda och glada, men det går liksom inte alltid ihop...det suuuuger riktigt hårt!! Längtar tills man flyttat hemifrån, men då finns det väl annat att bekymra sig över, räkningar och skit, varför ska livet vara så komplicerat för?

Jaja, det blev en massa gojja om inget speciellt, men det kan bli så ibland...ibland kan man behöva skriva av sig utan att behöva tänka så mycket, ni får ta det för vad det är...

Puss på er gullungar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0