- Luften bara gick ur mig...

Nu är det slut på en jätte trevlig helg. En helg som tillbringades i Stockholm. Bara så där, det var grymt mysigt. Träffade även lite kusiner på kvällen, mys! =)

Men nu är det underbara över. Ibland gör min kära bror mej så sjukt förbannad, som till exempel när han fixar virus till datorn!! Idiot, hur många gånger ska jag behöva förklara att man inte ska ta emot filer man inte vet vad det är?? Grrr, jag är så ARG!!!! Hoppas Blooomieboy kan fixa detta på något sätt, ödet ligger nu i hans händer typ....jävla skit!!

Kommentarer
Postat av: böske

MEH! har ni vart i sthlm

2009-03-30 @ 13:50:49
URL: http://leilaboske.blogg.se/
Postat av: Bloooomie

Klart vi ska fixa datorn Älskling! Inga problems;-) Älskar DIG <3

2009-03-31 @ 02:18:05
URL: http://bloooom.blogg.se/
Postat av: josiplosi

Det var inte länge vi fick "slippa" varandra, jag anländer kl 17:30 på Karlstad Central ;D, ska ju fira din "virus" bror ;D

pussiluss <3:D

2009-03-31 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0