- Helt förstörd

Jaha, då sitter man här då. En av de kortaste dagarna är nu snart avklarad, eller så säger man kanske inte? Eller, nej nu blev jag osäker...anyway, det har varit en kort dag idag. Dock var gårdagen betydligt kortare. Provade på att jobba natt i natt, och det var nog bland det drygaste jag varit med om. Sitta still i 12 timmar, nyheterna på TV:n lopar och det är så tyst så att man hör varje gång minutvisaren på klockan flyttar på sig. Uschans bananer!!
Trodde seriöst aldrig att natten skulle ta slut, inte för att jag var trött utan för att det var så innibängen tråkigt!! Fattar inte hur man frivilligt ställer upp på det alltså....
Tröttheten hälsade på runt halv sju imorse, var nog en riktig trafikfara när jag åkte hem, då hade jag varit vaken i exakt 24 timmar. Inte för att klaga, men utöver detta har jag haft världens magvärk, och tjejer, ni vet vad jag talar om!! Fy sjutton!
Fritzon hade också jobbat natt, han låg redan och snusade i min säng när jag kom hem, jag råkade knocka honom haha, och då frågar han om jag har legat där länge? Tack för den, inte ens liiite saknad?? Somnade rätt fort sen, men vaknade 4 timmar senare, och gissa vad, ont i magen, jajamensan, så då blev det inge mer sovande för mig, eller jag somnade visst till på soffan en sväng...
Fattar inte hur Fritzon kunde vara så pigg, själv har man varit totalt förstörd hela dagen, har fått höra att jag har sett bakfull ut, Ha, ni skulle bara veta!^^
Nackspärr har jag också :( neej det är inte lätt att vara mej idag...

En jäkla massa klagande blev det visst här, på allt och ingenting, men det blir kanske så när man är sliten. Men är det inte typiskt att man ska få erbjudanden om fest och massa grejjer de dagarna man verkligen inte orkar? Jag blir så ledsen, ville följa med...men kanske var det tur ändå att det blev som det blev, för det hade blivit svårt att välja vart skulle ha gått...man får se saker från den ljusa sidan helt enkelt, eller något?

Och en sak till, jag har köpt en rosa jacka, mihihi kuligt!!

Vad händer imorgon, jadu, det får nog helt enkelt vädret utgöra tyvärr...dumma snö!! Vart tog våren vägen?!



Aaawiie, vilken "svärmorsdröm" haha, söt, och det var vår och varmt och massa härligt!! (vacker svenska där måste jag säga^^)

En sista hälsning innan jag ger mej:
Hoppas att alla som festar på campus och alla som är på The Hives ikväll får en super duper bra kväll/natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0